Wellhello
Az akkor már több nagy slágert jegyző Fluor Tomi (Karácson Tamás, 1987, Várpalota) és a Hősökkel, illetve a Halott Pénzzel dolgozó Diaz (Csöndör László, 1987, Körmend) vezette, 2014-ben indult formáció első dala, a Rakpart zenéje tökéletesen megtestesítette a 2010-es évek közepének korszellemét, az elvágyódó, édesbús, „feelgood” hangulatot, a kellemes, jó érzéseket kiváltó, akár a giccsel is kacérkodó nyolcvanas évekbeli zenei megoldásokat. Dalszövege pedig nagyon eltalálta a kor fiataljainak nyelvezetét és még némi általános, felemelő tanulsággal is szolgált. Majd ősszel jött a következő dal, az Apuveddmeg, amellyel a Wellhello váratlanul a magyar popzene egyik legnépszerűbb produkciója lett.
2015 márciusában az Akvárium Klubban tartott fellépükre már alig lehetett bejutni, pedig ekkor még saját dalok híján Fluor és Diaz a korábbi szerzeményeiket énekelte, meg olyan ikonikus nyolcvanas évekbeli slágereket, mint például a Careless Whispers. Viszont nem sokra rá jött a következő Wellhello-sláger (Sokszor volt már így), majd a bemutatkozó EP, az Elnöki ügy, és a zenekar már teltházas koncertet adhatott a Budapest Parkban (ahol Fluor Tomi begipszelt lábbal vezényelte végig a bulit).
Az üstökösszerű indulást követően a zenekar a következő években is az élmezőnyben maradt, noha első két dala sikerét azóta sem tudta megismételni. Ráadásul a duó egy idő után szándékosan komorabb, érzelmesebb irányba mozdult el. A 2016-os nagylemezükön (#sohavégetnemérős) a bombasztikus slágerek és az 1980-as évekre reflektáló feldolgozások mellett (Gyere táncolj, Balatoni nyár) feltűntek a szomorúbb dalok (Késő már, Retúrjegy), majd az év egy Tankcsapda-feldolgozással zárult (Fiúk ölébe lányok).
2017-ben az Odaút és a Senki nem véd meg vezette be a tervezett új Zsáner nagylemezt, amely végül nem jelent meg, inkább 2-3 dalt adtak ki évente, amelyekből a Régi szőke, a Nem olyan lány és az Ölelni szavakkal keltett nagyobb feltűnést. 2018 végén Fluor Tomi összebalhézott a kísérőzenekarával, és noha később elcsitultak az indulatok, a nyilvánosság előtt lezajlott perpatvar mégis rossz szájízt keltett.
A Wellhello immáron nyolc éve szállítja a látványos, üzembiztos bulikat, a Budapest Parkot minden évben megtöltik, viszont a fesztiválokon már le-lecsúsznak a legnagyobb színpadokról és a legjobb idősávokról. A folyamatot a 2021-es második nagylemez (SSSS!) sem fordította meg: az egykori felhőtlen hangvételű, finoman ironikus buli-zenekar évek óta egyre érzelmesebb, bánatosabb zenét játszik, és egyelőre nem tűnik úgy, hogy változtatni szeretnének ezen az irányon.
SzL